ترانه ای از فرزین

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

من آغازم غمگین انگیزه                 

دلم از غصه لبریزه 

بهار سبز من رفته و حالا فصل پائیزه

بهار سبز من رفته  و حالا فصل پائیزه           

دلم از زندگی سرده  وجود من پر از درده 

که از اعماق قلبم اشک آه و ناله میریزه

من آغازم غم انگیزه من آغازم غم  انگیزه                        

زتنهایی دلم افسرده و سر در گریبونه

چنان مجنون بی لیلی که در صحرا پریشونه                 

اگر ما هم وفاداری رو از بلبل بیاموزیم

دیگه رنگ و ریایی بین آدمها نمیمونه                        

اگر ما هم وفاداری رو از بلبل بیاموزیم

دیگه رنگ و ریایی بین آدمها نمیمونه

من آغازم غم انگیزه    من آغازم غم انگیزه

من آغازم غم انگیزه

 دلم از غصه لبریزه  دلم از غصه لبریزه

بهار سبز من رفته  و حالا فصل پائیزه 

بهار سبز من رفته  و حالا فصل پائیزه 

دلم از زندگی سرده  وجود من پر از درده 

که از اعماق قلبم اشک آه و ناله میریزه

من آغازم غم انگیزه     من آغازم غم انگیزه  

زتنهایی دلم افسرده و سر در گریبونه

چنان مجنون بی لیلی که در صحرا پریشونه                 

اگر ما هم وفاداری رو از بلبل بیاموزیم

دیگه رنگ و ریایی بین آدمها نمیمونه

بسان درختی تک و تنها در شب سر زمستونم

  که حتی یک کلاغ پیر هم از من گریزونه

من آغازم غم انگیزه  من آغازم غم انگیزه  

من آغازم غم انگیزه

برو ادامه مطلب رو بخون جواب نظرت گذاشتم

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
شرمنده برای عزیز دلم هست ببخشید
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,ساعت1:20توسط عاشق | |